dagen och lite till....

heej,
förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har helt glömt bort att berätta för er vad som hänt dom här dagarna.
igår höll jag på att titta på en anime serie som heter vampire knight,  lite läskig i början mrn bra tillslut!
idag höll jag på med en present till min syster, en manga teckning.
efter att jag hållit på med den en stund så blev jag bara helt intresserad i manga.
så jag sökte på youtube om hur man ritade och hittae massor med bra videos. så jag tränade en stund men det blev ju inte som jag tänkte mig...men jag tänker inte ge upp.
det var ju svårt för mug att hitta något dom jag gillade så jag kommer inte att ge upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0