Jobbigt...

Hej allihopa!
Idag skulle jag vilja prata om min jobbiga situation.
Min kompis skrev på fb och frågade om jag ville åka till hennes landställe, och då sa jag att jag ville stanna hemma, och sa försökte hon övertala mig, och jag tackade nej om och om igen, och tillslut skrev min mamma sa att jag skulle övertala dig att följa med, och så svarade jag säg till din mamma att dukontext kan övertala mig då.
Och så skrev hon jahopp och inget mer sen.
Har hon blivit arg eller så,jag blir ju orolig, kan inte hon bara säga att hon e arg eller så.
För att hon e en ganska viktig vän för mig, men väldigt jobbig ibland, men jag hoppas att det bara blir ettmissförstånd mellan oss och inget värre.
Det exakta anledningen till att jag inte vill följa med är egentligen att jag kommer att få hemlängtan och jag vill inte visa det för någon. Jag skrev nästa gång kan jag följa med, men så skriver nej, det blir inte nån nästa gång, dufick en chans men du kasta ner den i sjön, men du kanfortfarande hoppa i och hämta den.
Jagvisste inte vad jag skulle skriva, men jag skrev jag kan leka hemma hos dig istället, och så loggade hon typ ut, borde det vara jag eller som ska vara arg?
Om jag inte vill med så vill jag väl inte, hon kan ju inte tvinga mig!
Och jag kom ju hem i går, vem orkar åka direkt( hon ska åka dit imorn), inte jag iaf!
Vem har rätt och vem har fel, kommentera gärna!!! :)
Jag vet inte om jag och hon e vänner längre för att det är mycke svårare att veta när man chatta än när man pratar... Hoppas att det löser sig...:(
 
//clannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0